Prvních 30 minut konzultace ZDARMA !

Blog

Co jsou zbožové srovnávače a potřebujeme je v marketingovém mixu?

Mnohdy se setkáte s nabídkou od agentury, která zahrnuje Google Ads, Sklik, sociální sítě a také zbožové srovnávače. Možná tušíte, co všechny tyto pojmy znamenají, ale nejste si jisti, co přesně jsou zbožo...

Jak začít se srovnávači zboží a na co se zaměřit?

Při nakupování na internetu se pravděpodobně každý z nás již setkal se srovnávači zboží. Tyto nákupní portály slouží jako platformy, kde e-shopy prezentují své produkty a zákazníci si zde vybírají z nejlep...

Tipy jak ze srovnávačů zboží vytěžit maximum

Možná již každý, kdo někdy nakupoval online, se setkal se srovnávači zboží. Tyto nákupní portály slouží jako platformy, kde e-shopy prezentují své produkty a zákazníci si zde vybírají z nejlepších nabídek....

Jak na SEO

Chcete se dozvědět více o SEO a jak na to? SEO (Search Engine Optimization) je důležitou součástí internetového marketingu, na kterou se specializujeme. Chtěli byste být snadno dohledatelní na internetu a ...

Co je Performance Max?

Performance Max je inovativní reklamní kampaň v rámci Google Ads, která staví na úspěchu produktových kampaní. Tato nová forma kampaně přináší řadu vylepšení a nabízí nové možnosti pro dosažení efektivních...

Jak dosáhnout lepšího SEO pro e-shopy?

Chcete zvýšit návštěvnost vašeho e-shopu z organického vyhledávání a dosáhnout vyšších pozic ve výsledcích vyhledávání? Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO vám může pomoci. Zde je pár tipů, jak na SEO ...

5 vánočních SEO tipů pro e-shopy

S příchodem konce léta začíná pro většinu e-shopů postupná příprava na Vánoce. Jelikož vždy probíhá nelítostný boj o co největší počet zákazníků, je důležité pečlivě se připravit na vánoční kampaň. I malá ...